2009. december 23., szerda

Mi történt?


(Edward szemszöge)
Mialatt szorosan öleltük egymást, a családom és Lucas kimentek
a szobából. Bellával addig simogattuk Renesmée hátát, míg
végre ő is megnyugodott.
- Minden rendben, kicsim? – kérdezte szerelmem kislányunktól.
- Persze, mami. Te jól vagy?
- Én jól vagyok, ne aggódj kicsim – felelte Bella mosolyogva.
- Olyan jó hallani a hangotokat – mondtam.
- Edward mi történt? Meddig voltunk betegek? – kérdezte
szerelmem.
- Tudod miután Renesmée a lépcsőn elájult, épp hogy odaértem,
mert te is rögtön utána elájultál. Ez történt tíz napja.
- Tíz napja? – lepődött meg Bella.
- Igen. Egy hét elteltével úgy döntöttünk, hogy Carlisle, Emmett
és én elmegyünk a Volturihoz – meséltem el.
Miután láttam az ijedt pillantásukat, jobbnak láttam megnyugtatni
őket.
- Semmi baj. Nem voltak gondok, de ők sem tudtak segíteni.
Vagyis, hogy pontos legyek, azt ajánlották, hogy menjünk el
Dél-Amerikába beszélni valakivel – számoltam be nekik.
- Kivel? – kérdezte szerelmem.
- Azt mondták keressük Marissát és a társát. Marissa egy félvér,
mint Renesmée. Meg is találtuk őket Dél – Amerikában, sőt
Carlisle segített a szülésnél.
- Milyen szülésnél? – szerelmemen láttam, hogy nem teljesen érti.
- Marissa terhes volt. Marissáék megígérték, hogy meglátogatnak
minket a kislányukkal.
Miután befejeztem láttam szerelmem boldogan csillogó szemeit,
amikkel kislányunkat nézte, engem is átjárt az öröm.
- Hogy hívják a kislányukat? – kérdezte Renesmée izgatottan.
- Elenának hívják – feleltem mosolyogva.
- És mikor jönnek hozzánk? – faggatott tovább.
- Hamarosan – mosolyogtam még jobban, látva lányom
lelkesedését.
- Na szóval, Marissáék nem tudtak nekünk segíteni, ezért hazajöttünk
és itt vártak a többiek Lucassal.
- Ki az a Lucas? – kérdezte Bella.
- Ő is vámpír. A Volturitól jött hozzánk, mert itt szeretne maradni velünk.
És ő gyógyított meg titeket is.
- Hogyan? – kérdezte Renesmée.
- A testvére betegített meg titeket a Volturi parancsára – láttam, ahogy
Bella szemeiben harag lángol fel, ezért megsimogattam az arcát. Ez segített,
mert szerelmem megnyugodott.
- Folytasd, kérlek – mondta Bella.
- Lucas idejött, hogy segítsen nekünk és meggyógyítson titeket – fejeztem
be.
- Miért?
- Itt szeretne velünk maradni. Nem akarja az embereket bántani. Én bízom
benne, szerintem ő egy jó vámpír – magyaráztam.
- Ő gyógyította meg Renesméet? – kérdezte Bella.
- Igen – válaszoltam.
Láttam Bellán, hogy ezzel már meg is enyhült. Ő is valamiféle
bizalmat kezdett el táplálni Lucas felé, amiért meggyógyította
Renesméet. Én is ezt éreztem.
- Hol van most Lucas? – kérdezte szerelmem.
- A nappaliban a többiekkel – válaszoltam, miután a gondolataik
alapján behatároltam őket.
- Szeretnék vele találkozni – mondta Bella.
- Én is – mosolygott Renesmée.
- Hát akkor menjünk le – ajánlottam és elindultam kinyitni az
ajtót. A lányok kisétáltak a szobából és én követtem őket a
nappaliba, ahol ott volt a család többi tagja és Lucas….

4 megjegyzés:

  1. nagyon klassz lett remélem a folyti hamar jön:D

    VálaszTörlés
  2. Jajj nagyon édes feji lett,alig várom a folytit!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett, várom a folytatást:D

    VálaszTörlés
  4. Sziaaa!

    Már régóta olvaslak!
    Már rendszeres olvasód is vagyok, csak így tovább.
    Nézz be hozzám is kérlek és én szívesen benne lennék egy linkcserében.
    Puszi: Szandi-Szandi22

    VálaszTörlés