2010. február 14., vasárnap

Sziasztok

Sziasztok!
Szerencsére tesóm jelenleg jobban van, annyira hogy a hétvégére haza engedték a kórházból. Sajnos ennek ellenére azt mondták az orvosok, hogy hamarosan meg kell műteni. Ismét az elnézéseteket kell kérnem, de a hétvégémet a tesómmal töltöttem és töltöm még most is, ezért a friss a hét elején jön csak. Köszönöm a kitartásotokat és a megértéseteket. Nem így terveztem, de így alakult. Szóval a hét elején jön a friss és minden erőmmel azon vagyok, hogy ez az időpont többet ne csússzon. Sajnálom, hogy már ennyit csúszott eddig is. Köszönöm mindenkinek, aki írt nekem és aki mellettem áll. Szeretlek titeket.
Puszi Rella

2 megjegyzés:

  1. Nagyon sok sikert, és egészséget tesódnak, neked meg sok puszit küldök! Nagyon jók a történeteid! :D
    puxxa: Dóry

    VálaszTörlés
  2. Semmi baj! Sok jobbulást a tesódnak! De már nagyon várom a folytatást!!! :) Pszi:Eszti

    VálaszTörlés