2010. február 17., szerda

Sziasztok

Sziasztok Drágáim!
FENT A FRISS
Köszönöm mindenkinek a támogatást és a türelmet.Nagyon sokat jelentett nekem, hogy ebben a nehéz időszakban is mellettem álltatok.Köszönöm minden olvasómnak, mind a 42 rendszeres olvasómnak és mindenkinek aki vagy kommentben vagy chatben írt nekem.Szeretlek titeket.
Mivel nagyon sokat késtem vele és nem is lett olyan hosszú a friss, mint szerettem volna ezért holnap ha minden igaz felteszem nektek a kirándulást is. ( Na jó elárulom a másik okát is a gyors frissnek, ami a következő: én az a fura ember vagyok, akit feldob a születésnapja :P nézzétek el nekem és most nagyon fel vagyok dobva és ezt ki kell írnom magamból. Ja és elárulok egy titkot sok sok komival feltudtok annyira dobni, hogy gyorsabban hozzam a frisseket ;) :) na jó sok a szóból)
Jó olvasást. :D
És kérlek ajándékozzatok meg néhány komival, mert az előző fejihez is csak 2-t kaptam.
Ha feleannyi komit kapnék, mint ahányan elolvassák én már attól is ugrálnék örömömben.
Puszi Rella
Ui.: Kérlek írjatok KOMIT.

1 megjegyzés:

  1. Jó megpróbálok én és szerintem még mások is ennél sokkal több komit írni! Bocs de a frissre amit írsz csak későn tudok komit írni, mert elutazok!! :) Puszi:Eszter

    VálaszTörlés