2009. október 26., hétfő

5. Kiderül a titok



(Edward szemszöge)


Mind a nappaliban tévézünk, kivéve Carlisle, de ő is
perceken belül itthon lesz. Anya már nagyon izgatott.
Alice, ami őt illeti, ő már órák óta vigyorog. Egy
vígjátékot nézünk, bár igazság szerint csak Emmett
és Renesmée nézi. A többiek a gondolataikkal vannak
elfoglalva. Rose-nak a vásárláson járt az esze. Jaspert,
Alice és Esmé érzései kötötték le. Én tudtam az érzéseik
okát, de bátyám nem, így őt lekötötte a találgatás. Anyám
és a húgom az új házról fantáziálgattak. Egyvalaki
gondolatairól nem tudtam semmit. Belláéról. Szerelmem
csöndesen hozzám bújt és lehunyta a szemeit, mintha
aludna. Én akkor csinálom ezt, ha visszagondolok
a múltra. Talán ő is ezt csinálja. Körülbelül két perce
töprengtem, mikor meghallottam, ahogy apám
rákanyarodik a házunkhoz vezető útra. Anya rögtön
felpattant, és az ajtóhoz ment. Egy pillanat múlva, már
hallottuk is Carlisle-t:
- Szia, drágám – mondta.
Egy visszafogott csók után beljebb léptek, és apa nekünk
is köszönt:
- Sziasztok!
- Szia –hallatszott mindannyiunk hangja.
- De jó, hogy itthon vagy nagyapa! – ujjongott lányom,
és apám karjaiba szökkent, hogy ő is megkaphassa a
szokásos puszit.
- Én is örülök, bogaram – nevette el magát.
Apa is leült közénk. Anya azt tervezte, hogy a film
után mondja el az ötletét. A filmnek, úgy húsz perc múlva
vége lett , és anyu félve a reakcióktól, de belekezdett:
- Szeretnék beszélni veletek valamiről – mondta halkan.
- Na, végre! – szólalt meg Alice, türelmetlenül.
- Alice – szóltam rá, finoman.
- Bocsi anyu, fojtasd csak – kért elnézést.
- Semmi baj! Arról szeretnék veletek beszélni, hogy a
költözés előtt még nagyon örülnék, ha felújíthatnám az
új házat.
- Felújítás! Felújítás! Felújítás! – sipítozta Alice.
- Ez nagyon jó. Már úgyis szerettem volna pár új
dolgot a szobánkba – lelkesedett Rosalie is.
- Kell valamit rombolni? – kérdezte Emmett.
Erre mindenki elnevette magát.
- Szóval nem bánjátok? – anya biztosra akart menni.
- Mit? Hisz ez remek ötlet – bíztatta Esmét szerelmem is.
- Igen, az – helyeselt Carlisle.
- Látod, nagymami! Én megmondtam, hogy tetszeni
fog nekik az ötlet.
- Igen, kincsem! Te megmondtad – mosolygott most
anyám is.
Mindenki a terveiről beszélgetett a következő órákban.
Sok ötlet felmerült, de az egyetlen, ami biztos, hogy
a saját szobáját mindenki maga alakítja, amilyenre
szeretné. A közös helyeket, mint a nappali és a konyha
Esmé tervezi meg. A lányok terveznek és vásárolnak,
míg a fiúk bontanak és átépítenek.

14 megjegyzés:

  1. Szia!
    Jó az oldi! Tetszik az ötlet miszerint Bellának és Renesmee-nek is lesz címere. Ne csüggedj fognak még a blogodra tévedni, de csak ha kitartó vagy. Írd a történeted, egyszer felfigyel rád a világ!
    Jó a történet, ne hagyd abba az írást!
    Am. szerintem tök jó, hogy francia-magyar suliba jársz!
    Puszi: Wedó

    VálaszTörlés
  2. Szió!
    Nekem is nagyon tetszik a történet, folytasd bátran, mert nagyon jó!!!
    Csak így tovább

    VálaszTörlés
  3. Én is írok egy sztorit, kivi vok a véleményedre, ha nem gond...
    Benne vagy egy linkcserében?
    Thanks!
    a blogom: www.sparkle-moon.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Szia Wedó!
    Köszi a bíztatást.
    Nem hagyom abba az írást, de úgy könnyebb, ha tudom, hogy valakit érdekel.
    Am a sulim az úgy van, hogy a gimibe van 5 tagozat és az egyik a francia-magyar.
    Én a franciások táborát erősítem második éve.
    Egy évig heti 20 francia órám volt(mostmár csak 5), tehát alakul a nyelvtudásom.
    Puszi: Rella

    VálaszTörlés
  5. Szia Mesi!
    Köszönöm.
    Örömmel folytatom, mert van akit érdekel.
    Megnézem a blogodat.
    A linkcserét amint tudom megejtjük, jó?
    Csak most kezdtem a blog szerkesztést és még rá kell jönnöm az ilyen dolgokra, de majd ügyes leszek. :D
    Puszi: Rella

    VálaszTörlés
  6. Szia
    Gina vagyok és nekem is nagyon bejön a történeted szerintem jól írsz, ami talán kicsit zavaró, hogy rövidek a részek és mire az olvasó beleéli magát a történet eseményeibe már vége is Szerintem kicsit hosszabb részeket kellene írnod. Ne szomorítson el, hogy nem kaptál a részek után kritikát, hiszen az oldalad még csak most indult nem rég és sokan nem is tudnak róla, én is most fedeztelek fel és egybe olvastam el azokat a részeket amit feltettél. Szerintem sokat segítene ha már beindult oldalakon próbálnál meg kérni Blog cserét. Biztos te is olvasol néhányat. És még egy észrevétel ha bővíted az oldaladat talán betehetnél valami kellemes zenét az olvasáshoz én például nagyon szeretek filmzenét hallgatni olvasás közben, gondolom nem csak én vagyok így. Kíváncsian várom a folytatást Üdv. Gina

    VálaszTörlés
  7. Szia Gina!
    Köszönöm, hogy írtál komit.
    Kezdek egyre jobban belejönni az írásba és egyre hosszabbak is a fejezetek.
    Tudom ti ezt még nem látjátok, de a következő fejezetek hosszabbak.
    Egy szó, mint száz megpróbálok eleget tenni az észrevételednek.
    És elgondolkodom a zenén.Ha gondolod, megírhatnád részletesebben is milyen zenét hallanál itt szívesen.
    Puszi: Rella

    VálaszTörlés
  8. Gina!
    Hol hallottál a blogomról?
    Csak kíváncsiságból kérdezem. :D
    Puszi: Rella

    VálaszTörlés
  9. szia!
    nagyon tetszik a törid csak így tovább !!!
    nekem is van oldalam szóval benne lennél egy linkcserébe?
    oldalam: http://twilighthappyendornot.blogspot.com/
    és írnál kritikát kiváncsi vagyok a véleményedre
    puszi Linda

    VálaszTörlés
  10. Szia Linda!
    Köszönöm.
    Megnézem az oldalad. :D
    Puszi: Rella

    VálaszTörlés
  11. Szia Rella! Nagyon tetszik a történeted, így hát szereztél még egy rendszeres olvasót . Mivel imádom a Twilight-ot nem hagyhattam ki, hogy el ne olvassam, amit írtál és rájöttem, hogy kreatív vagy és csak így tovább az írással. Várom már a kövit:D

    VálaszTörlés
  12. Szia Petrus!
    Köszönöm szépen a bókot.
    Hamarosan felteszem a következő fejezetet.
    Remélem a folytatás is tetszeni fog.
    Puszi: Rella

    VálaszTörlés
  13. szijaaa!!
    nagyon jó a blogod is:)
    és a történeted is:)
    annyira jóóóó:)
    és remekűl irsz:)
    és nagyon várom már a folytátást:)
    pusziiii,Rosalie

    VálaszTörlés
  14. Szia Rosalie!
    Köszi szépen.
    Örülök, hogy tetszik a történetem.
    Puszi: Rella

    VálaszTörlés