2009. november 7., szombat

Drága olvasóim...

Sziasztok!
Fent a FRISS!
A * kérlelő bociszemek * - nek köszönhetően.
Juj, már 22 rendszeres olvasóm van. :D
Jaj, ez már két kettes. :D
Köszönöm mindegyiküknek.
Amikor nem kaptam csak 2 komit,
azt hittem nem tetszik a folytatás,
és elbizonytalanodtam.
Szóval, hogy ne legyenek ilyen csúszások,
KÉRLEK írjatok komit. Csak egy rövidet.
De, ha valaki akar írhat részleteset is, mert
annak nagyon örülök. :D
Jó olvasást.

Ui.: Írjatok KOMIT, kérlek. Aki eddig is írt,
annak hatalmas puszit küldök.
Puszi: Rella

4 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, h meghatottak a boci szemeim XD

    VálaszTörlés
  2. Drága Mesi!
    A szemeid meghatottak és mint láthatod sok mindent el tudsz velük érni nálam. :D
    Puszi: Rella

    VálaszTörlés
  3. Szia. Én még csak most találtam rá a blogra. Miután el olvastam le sett az állam. Nagyon nagyon klasz a történeted. Gratulálok hozzá. Csatlakoztam az olvasóid táborához is így már 20 rendszeres olvasód is van.
    Puszy:sweety13

    VálaszTörlés
  4. Szia Sweety13!
    Köszönöm szépen.
    Örülök, hogy tetszik a történetem.
    Igen, már 20-an vagytok, aminek én rettentően örülök.
    Puszi: Rella

    VálaszTörlés