2009. november 14., szombat

Segítenek?


(Edward szemszöge)

Reggel elbúcsúztam Bellától és Renesméetől, bár
szörnyen nehezemre esett otthagyni őket. Denverből
egy órája szállt föl a gépünk. A mellkasomban egy
fura szorító érzést érzek, talán ez a fizikai jele mennyire
fáj a lányok hiánya. Annyira szeretem őket, hogy
fizikailag fáj távol lennem tőlük. Ha ők nem lennének
az életem megszűnne. Most Volterrába tartok Carlisleval
és Emmettel a Volturihoz, nem bízunk bennük, de máshoz
nem nagyon fordulhatunk. Remélhetőleg segíteni fognak
és nem próbálnak minket becsapni, de ha megpróbálják
én úgy is hallani fogom. New York-ban átszálltunk a
Rómába tartó gépre. Carlisle gondolatai a találkozó körül
forogtak. Ő bízott benne, hogy tudnak nekünk segíteni vagy
valamilyen megoldást találni a kialakult helyzetre.
Emmett, hát ő Emmett. Szeretné, ha Bella és Renesmée
meggyógyulnának, de ő nem olyan pozitívan gondolkodik,
mint Carlisle. Egy estleges hars gondolata úgy öt percenként
jut eszébe. Mikor már vagy huszadszor gondolt erre
rászóltam:
- Emmett, ez most nem segít.
- Bocsi, tesó. Tudom miért megyünk, de az agyam egy
része mindig egy jó kis körül forog – magyarázta Emmett.
- Minden rendben? – kérdezte apánk.
- Igen, csak Emmett agya bizonyos dolgok körül forog –
meséltem apámnak.
- Emmett, most az a legfontosabb, hogy Bella és Renesmée
meggyógyuljon – nézett Carlisle komolyan öcsémre.
- Tudom – válaszolta és tényleg nem gondolt többet ilyen
dolgokra.
Nem telt bele sok idő és egy női hang arra kért, hogy csatoljuk
be az öveinket, mert hamarosan leszállunk. A reptéren egy bérelt
kocsi várt ránk, természetesen sötétített ablakokkal. Apám vezetett.
Úgy egy órája mehettünk már, mikor megláttuk Volterra
falait. A város annak ellenére, hogy kik vagy inkább mik
lakják gyönyörű. A kocsival leparkoltunk a városon kívül és
gyalog indultunk el az óratoronyhoz. A toronynál mindig van
valaki, aki vigyáz a rendre és alkalmanként fogadja a látogatókat.
Végig az árnyákban maradtunk, nehogy az emberek meglássanak
minket csillogni. A toronyhoz érve már láttuk is, akit kerestünk,
ugyanis Félix már várt ránk.
- Isten hozott Volterrában – köszöntött minket.
- Hello Félix – köszöntem én is.
- Üdvözöllek én Félix – köszönt apám illedelmesen, míg Emmett
csak biccentett.
- Miben segíthetek? – kérdezte.
- Aroval szeretnénk beszélni – válaszoltam.
- Akkor kövessetek – mondta és már el is indult.
Azon a föld alatti csatornán mentünk, amin legutóbb Bellával, amikor
megmentett engem a biztos haláltól. Pár perc alatt a kör alakú
teremben voltunk, ahol a három trónon Aro, Caius és Marcus
ült. Amint megláttak minket Aro elmosolyodott, de volt
valami ami megdöbbentett. Egyikük gondolatait sem
hallottam, sem a három vezetőét, sem a teremben
tartózkodó másik kilenc vámpírét. Biztos találtak valakit,
aki blokkolni tudja a képességemet, de így nem tudom
mi jár a fejükben.
- Carlisle, Edward, Emmett örülök, hogy újra láthatlak
titeket – örvendezett Aro.
- Üdvözlünk Aro – válaszolt apám a köszöntésre.
- Minek köszönhetjük a látogatásotokat? – kérdezte Aro.
- Segítségre lenne szükségünk – válaszoltam most én.
- Eláruljátok miben? – kérdezősködött tovább Caius.
- Renesmée megbetegedett és már egy hete nincs
magánál – meséltem el.
- Sajnálattal hallom. Hogy viseli a drága Bella? – tett egy
gyenge kísérletet az együttérzésre Aro.
- Ami azt illeti Bella kómában van – adtam választ a kérdésére.
- Az meg hogy lehet? – láttam arcán a megdöbbenést.
-Renesmée és Bella között olyan erős kapocs van, hogy
Bella ugyanabba az állapotba került, mint lányunk – feleltem
elhallgatva a teljes igazságot.
Nem hiszem, hogy a Volturinak tudnia kéne, hogy egymástól
függenek.
- És mi miben segíthetünk? – kérdezte ellenségesen Caius.
- Reméltük ti esetleg tudtok valamit vagy hallottatok
hasonló esetről.
- Sajnáljuk Edward, mi semmi ilyesmiről nem hallottunk –
válaszolta Aro.
- És ha hallottunk volna, miből gondolod, hogy elmondanánk? –
szegezte nekem a kérdést Caius.
- Hogy lehetsz ilyen? Ő csak egy kislány, aki nevet, játszik és sír
ha rossz kedve van. Aki azt kérdezi:’ Apa zongorázol nekem?’
vagy azt, hogy: ’Mami játszol velem?’. Ő csak egy gyerek.
- Ő egy félvér – sütött Caius hangjából a harag, ahogy ezt kimondta.
- Igen, de akkor is csak egy gyerek, aki senkinek nem ártott –
mondtam én is dühösen.
- Fiam, nyugalom – mondta apám és a vállamra tette a kezét.
- Sajnálom Edward, nem tudunk segíteni – mondta Aro.
- Köszönjük, hogy meghallgattatok – mondta Carlisle.
Elindultunk kifelé és már az ajtónál jártunk, amikor Aro
utánunk szólt:
-Várjatok! Talán…

13 megjegyzés:

  1. Hihi,későn vettem észre,hogy már fent van,előbb írtam,hogy én már várom. :D
    Nagyon jó lett! :) Várom a kövit! :P

    Nusika

    VálaszTörlés
  2. Szia nagyon jó lett. Bár nem illik ilyenkor abba hagyni. Most egész éjjel fúrni fogja a kiványcsiság az oldalam. Na mindegy nagyon várom a folytit.
    Puszy:Andy

    VálaszTörlés
  3. Huh, Rella, te is jókor hagyod abba, de nem merek szólni egy rossz szót sem, mert most én is függővéget írtam.
    Nagyon tetszett, és főleg az hatott meg, amikor Edward ezt mondta:Ő csak egy kislány, aki nevet, játszik és sír
    ha rossz kedve van. Aki azt kérdezi:’ Apa zongorázol nekem?’
    vagy azt, hogy: ’Mami játszol velem?’. Ő csak egy gyerek.
    Ez igazán szép lett, nekem nagyon tetszett!

    VálaszTörlés
  4. Szija
    Ma találtam rá a blogodra, és elolvastam az eddigi részeket, IMÁDOM, szerintem nagyon jó lett!
    És várom a következőt én is!
    És azért itt abbahagyni??
    Ez fájt.:P
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Szijja
    Nagyon jó lett:)
    Szegény Edward:S
    nagyon szívbe markoló volt ami a végén mondott:(
    Itt abbahagyniXDKínzás!
    Siess a kövivel pls!:D
    Puszi
    Niki

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó lett
    remélem tudnak segíteni és nincs semmi hátsó szándékuk
    remélem holnap lesz kövi:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó!!!!!!!!!!
    Lécci folytasd minnél hamarabb!!!!!

    VálaszTörlés
  8. nagyon jó lett:P

    VálaszTörlés
  9. Imádom,isteni lett ez a rész is.Várom a folytatást:D

    VálaszTörlés
  10. nagyon jóó lett ez is várom a folytit:D

    VálaszTörlés
  11. Szia Nusika!
    Köszi szépen.Sietek.

    Szia Andy!
    Köszönöm.
    Tudod rájöttem egy fontos dologra: kicsit GONOSZ vagyok.Remélem még egészben van az oldalad.

    Szia Mesi!
    Köszönöm szépen. Valahogy nekem is az a rész tetszett a legjobban. Szeretném átadni az érzelmeket. Ha elég bénán sikeredik is, de megpróbálom, mivel én is elég érzelems vagyok.
    (A latin vérem :D)ez csak vicc a természetem miatt.
    A függővég szerintem kellett.:D
    Puszi: Rella

    VálaszTörlés
  12. Szia Dóri!
    Köszi szépen.
    Örülök, hogy tetszik a történetem.

    Szia Niki!
    Köszönöm.
    Igen én is nagyon sajnálom Edwardot. Szegény annyit szenved, de majd boldoggá teszem. :D
    Sietek a folytatással ahogy tudok.
    Köszi, hogy írtál komit.

    Szia Blejlacska94!
    Köszi, hogy írtál komit.
    Majd kiderül, hogy ki, mit és miért tesz.
    (nagyjából)

    Puszi: Rella

    VálaszTörlés
  13. Szia Edward 110!
    Köszönöm.
    Sietek, ígérem.

    Szia Ancsi!
    Köszi szépen.
    Amint kész lesz, jön a friss.

    Sziasztok Névtelenek!
    Köszönöm szépen a komit.

    Puszi: Rella

    VálaszTörlés